JESIENNA PROMOCJA, OTRZYMAJ 50% ZNIŻKI 🍂

Polityka zwrotów i reklamacji – reless.pl


Kontakt: reless.pl@gmail.com

1. Odstąpienie od umowy (zwrot konsumencki)

Uwaga – wyjątek higieniczny (art. 38 pkt 5):
W przypadku produktów zapieczętowanych, nieodpowiednich do zwrotu po otwarciu ze względów zdrowotnych lub higienicznych (np. masażer używany na skórze), prawo odstąpienia wygasa po naruszeniu opakowania/fabrycznego zabezpieczenia. Jeżeli urządzenie zostało uruchomione/pozbawione folii higienicznej, możemy odmówić przyjęcia zwrotu na podstawie przepisów.

2. Zwrot pieniędzy

3. Reklamacje (rękojmia) – towar wadliwy, uszkodzenia w transporcie

4. Adres zwrotu i zasady pakowania

5. Produkty promocyjne i prezenty

6. Kontakt

Masz pytania o zwrot lub reklamację? Napisz: reless@gmail.com.
Chętnie pomożemy i podamy adres zwrotu oraz dalsze kroki.